Turisté zvolili NEJ novinku loňského roku
Nejvíce hlasů dali lidé Thermaliu Teplice
Nultý ročník soutěže KRUŠNOHORSKÁ „NEJ“ má svého vítěze. Veřejnost nejprve nominovala jedenáct novinek roku 2018, které si podle návštěvníků zasloužily ocenění a patří k tomu nezajímavějšímu a nejlákavějšímu, co destinace Krušné hory nabízí. Tři měsíce trvalo hlasování na sociálních sítích, při kterém lidé volili tu NEJ novinku loňského roku. Nejvíce hlasů získalo Thermalium Teplice a stalo se tak vítězem ankety KRUŠNOHORSKÁ „NEJ“ pro rok 2019. Vítěz získává propagaci svého produktu v hodnotě 50 tisíc korun. Putovní cenu vílu Marcebylu předají organizátoři soutěže zástupci sdružení SPO-NA při slavnostním aktu přímo v prostorách vítězného Thermalia Teplice.
„Výsledky hlasování se do poslední chvíle měnily. O první místo bojovalo Thermalium Teplice s Moldavskou dráhou. Nakonec rozhodly hlasy na Facebooku. Hledali jsme cestu, jak ocenit novinku v cestovním ruchu, která by se líbila lidem, protože hlas lidu se velmi často liší od názoru odborné veřejnosti. Nultý ročník soutěže, ze které chceme udělat tradiční akci v oblasti Krušných hor, se povedl. Lidé měli zájem novinky nominovat a svými hlasy své favority podpořili. Vítěz je sice jen jeden, ale spokojeni mohou být všichni soutěžící. Vždyť už jen to, že si jejich produktu lidé všimli a do soutěže ho nominovali, je úspěch a milé ocenění jejich snažení a práce,“ uvedla k soutěži mluvčí skupiny SPO-NA Eva Maříková. V příštím roce bude soutěž pokračovat tentokrát už prvním ročníkem. Plánovanou novinkou soutěže by mělo být propojení s německou stranou Krušných hor. V roce 2020 by se tak volily dvě NEJ novinky, jedna česká, druhá německá. V letošním roce soutěž probíhala pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje Oldřicha Bubeníčka.